قمار باز

آزادی بی بها نیست

قمار باز

آزادی بی بها نیست

من عاشق شدم

 

عشق زمینی 

 

عشق آدمیزاد،به آدمیزاد 

 

+

بدرود

امشب...

امشب،از عمق بی کران آسمان-باران،چون حیوانی درنده-می درد. 

من خسته و نالان از این همه درد.به امید دیدن تصویری از تو به پنجره ی اتاقم خیره مانده ام. 

مهتاب می تابد،باد می وزد و جغد همسایه چه هولناک آواز می خواند،پالتویم را می پوشم،چترم را بر میدارم.به خیابان می روم. 

خیابان سر مست از هم آغوشی باران-مغرورانه به خود می بالد و عطر دلنواز آمیزش آن ها،چون خاطره ای خوش روحم را می آلاید. 

سکوتی دهش تمام خیابان های شهر را فراگرفته است.تمام پنجره ها ی شهر به روی شب بسته است.اما روح من،چون اسبی افسار گسیخته.در کوچه پس کوچه های دل این شهر،به دنبال نشانه ای از تو برای بوسیدن آن است. 

امشب حال من طور دیگری ست! 

باز یادت،حفره های قلبم را به هیاهو واداشته و درونم آشفته از آن است.و من بی هیچ،به تماشای آن نشسته ام.امشب تو را با تمام ذرات وجودم خواهانم،هستی من-غم نبودنت تا عمق استخوان های مغزم رخنه کرده است و ذره ذره اجزای تنم تو را فریاد می زنند. 

و دستان سردم!دستان سردم،به انتظار لمس دستان آفتابی توست.چشمانم بر روی هم نهادم،تا

بشود از این شب عبور کرد.غباری از اشک در برابر دیدگانم،چون حصاری پولادین راه خواب آلودگی ام را بسته است.تا پلک بر هم می گذارم فریادشان بلند می شود و بیدار می شوم.امشب می گریم برای شقایق های حیاط خانه مان که از رفتنت شوکه شدند.خشکیدند.... 

و پرنده هایی که دیگر به دیدنمان نیامدند. 

و من امشب،چترم را بستم. 

لخت و عور به جنگ باران رفتم. 

تا شاید باران،آشفتگی ام را بشوید و  ببرد... 

fact

کاش نگاه های ما به هم،دیروز تا امروز فرقی نکرده باشد...


ممنون از تمام کسایی که اومدن و نیومدن.

خواهشمندیم خبر قطعی بدید واسه قرارمون

دوستای عزیز روز جمعه همچنان قرارمون پارجاست...فقط خواهشمندیم حتما حتما حتما اگه قطعی شده که میاید یه ایمیل به اون دوتا ایمیلی که بهتون اعلام کردیم بزنید...لطفا بازم حتما حتما حتما تا پنج شنبه آخر شب خبر قطعیش رو به ما بدید...

و باز هم حتما حتما حتما شماره موبایلتون رو توی ایمیلی که میفرستید برای با بزنید...

ما منتظر ایمیل هاتون هستیم...

در ضمن بازم حتما حتما حتما حتما یادتون نره شماره موبایل علیرضا رو همراه خودتون بردارید...


پی نوشت:اگه کسی تمایل داره بیاد و هنوز دعوتنامه نگرفته میتونه به ما اعلام کنه....



wow

مردی که جهان را فروخت