دانلود آهنگ امیر افشار پری

دریافت موزیک جدید امیر افشار با عنوان پری Download Latest Track At Amir Afshar in the name of Pari دانلود آهنگ امیر افشار با عنوان پری

15 هفته هدایت صبای قم را بر عهده خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سرمربی خوزستانی تیم فوتبال صبای قم برای ادامه بازی‌های سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگا‌ه‌های کشور و در حالی که در 15 هفته هدایت صبای قم را بر عهده خواهد داشت، مربی دروازه‌بان‌های تیمش را مشخص کرد.

به همین منظور عبدالصمد مرفاوی پیش از آغاز دور جدید تمرینات آماده‌سازی تیم فوتبال صبای قم برای ادامه بازی‌های لیگ برتر جام خلیج فارس، با مربیان سابق این تیم که همکاران محمد مایلی کهن در صبا بودند برای همیشه خداحافظی کرد و مربی دروازه بان‌های تیمش یعنی سعید عزیزیان را نیز از بین پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌های سابق فوتبال ایران معرفی کرد.

پس از اینکه مرفاوی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم و به عنوان جایگزین سرمربی اخراجی این تیم یعنی محمد مایلی کهن معرفی شد، این مربی کار خود را رسما با حضور در تمرینات تیم فوتبال صبا و تمرین دادن بازیکنان از روز جمعه این هفته در اردوی کیش آغاز خواهد کرد و از هفته شانزدهم و دیدار برابر ملوان بندر انزلی و سپس بازی با نفت تهران در رقابت‌های لیگ برتر هدایت صبا را بر عهده می‌گیرد.

به دنبال تعطیلی نیم فصل لیگ برتر و زمان مناسب تا آغاز بازی حساس هفته اول از دور برگشت که بین صبای قم و تیم فوتبال ملوان بندر انزلی برگزار می‌شود، فرصت خوبی فراهم شده است که مرفاوی با حضور در رأس کادر فنی صبای قم، این تیم را به آمادگی بازگرداند.

نکته جالب در خصوص دستیاران عبدالصمد مرفاوی در کادر فنی تیم فوتبال صبای قم این است که مسئولان باشگاه صبا از وی خواستند تا خودش تصمیم بگیرد و با مدیریت باشگاه در میان می‌گذارد تا اینکه مرفاوی تصمیم گرفت از آغاز دور جدید تمرینات صبای قم بازیکن و سنگربان سابق پرسپولیس تهران یعنی سعید عزیزیان را به عنوان مربی دروازه بان‌ها و یکی از همکاران خود در کادر فنی صبا معرفی کند.

این در حالی است که سعید عزیزیان مربی جدید دروازه بان‌های صبای قم، پیش از این به عنوان بازیکن سابق و مربی فوتبال کشورمان، سابقه بازی در تیم‌های مطرح پایتخت یعنی استقلال تهران و پرسپولیس تهران را در کارنامه دارد و دو بار نیز برای تیم ملی فوتبال کشورمان بازی کرده است.

محمد مایلی‌کهن سرمربی سابق تیم فوتبال صبای قم در پایان هفته پانزدهم و پایانی دور رفت رقابت‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به دلیل نتایج ضعیف از این تیم برکنار شد و به جای وی مرفاوی سرمربی صبای قم شد. خرید ساعت مچی خرید ساعت مچی مردانه|ساعت مچی|ساعت مچی مردانه|خرید ساعت مچی مردانه ارزان|ساعت مچی مردانه اسپرت|خرید پستی ساعت مچی مردانه|ساعت مچی مردانه اصل|ساعت مچی مردانه مارک دار|خرید اینترنتی ساعت مچی مردانه|خرید ساعت مردانه

همه بازیکنان برای بازی فردا آماده هستند

 سرمربی تیم ملی ایران می‌گوید برای شکست قطر آماده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کارلوس کی روش-سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار برابر قطر در پاسخ به سوال خبرنگار قطری مبنی بر اینکه شرایط آماده سازی تیم ملی ایران به چه صورتی بوده و آیا برای بازی فردا آماده هستید، گفت: بله آماده سازی خوبی را انجام داده‌ایم و برای موفقیت آماده هستیم.

وی در باره شرایط بازیکنان گفت: خوشبختانه تمام بازیکنان را در اختیار داریم و آماده هستند و امیدوارم تا روز بازی اتفاقی پیش نیاید و مصدوم نداشته باشیم. البته با وجود به محدودیت‌هایی که فیفا برای این بازیها ایجاد کرده، خوشبختانه تمام بازیکنان تیم ملی را ر اختیار داریم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به سوالی درباره حساسیت بازی گفت: این بازی حساس است اما برای قطری‌ها حساسیت بیشتری دارد. ما سه بازی پیش‌رو داریم و هدف اصلی ما صعود به جام جهانی است و تمام تمرکز ما روی این سه بازی پیش رو متمرکز شده است.

کی‌روش در ادامه در خصوص نبود اتوبوس در فرودگاه برای منتقل کردن تیم ملی ایران به هتل گفت: قطعا قطر در حال آماده شدن برای جام جهانی 2022 است. این کشور می‌تواند جام جهانی را برگزار کند و اگر اتوبوس در زمان حضور تیم ایران در فرودگاه حاضر نبوده، پس فدراسیون فوتبال قطر نخواسته تا این اتفاق بیفتد. ما به این مسائل توجه نداریم و فقط آمده‌ایم فوتبال بازی کنیم و هدفمان رفتن به جام جهانی است. این موضوعات را باید ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا پیگیری کند.

وی در پاسخ به اینکه آیا در امارات یک بازی دوستانه انجام داده اید و سه بر صفر بازی را واگذار کرده‌اید گفت: قطعا اطلاعات شما غلط است و ما در امارات تنها اردوی آماده سازی داشتیم نه بازی تدارکاتی و حضورمان تنها به دلیل برگزاری اردو بوده است.

در پایان جواد نکونام درباره بازی ایران مقابل قطر گفت: همه بازیکنان برای بازی فردا آماده هستند و انگیزه خوبی برای بازی مقابل این تیم دارند. ما اینجا آمده‌ایم تا یک بازی خوب را مقابل قطر انجام دهیم و توجهی به بازیکنان این تیم که از کشورهای مختلف هستند نداریم و فقط به فکر بازی فردا و دو بازی دیگر هستیم.

به گزارش ایسنا، با کارشکنی فدراسیون فوتبال قطر روادید خبرنگاران ایرانی یک روز پیش از دیدار برابر قطر صادر شد تا نمایندگان رسانه‌های گروهی ایران نتوانند در نشست خبری حاضر شوند.

نبضتان کمتر از حالت عادی می‌زند

بض شما میزان ضربان قلبتان را در هر دقیقه مشخص می‌کند. اندازه‌گیری‌ منظم نبض در زمان استراحت نشان می‌دهد آیا فعالیت فیزیکی تان قلبتان را تقویت کرده است یا نه! به طور طبیعی قلب در هر دقیقه بین 60 تا 90 بار می‌زند. ضربان قلب افرادی که از نظر فیزیکی سالم‌تر هستند ضعیف‌تر می‌زند و عضلات قلب آن‌ها سالم‌تر است. با این حال اگر سن شما زیاد است و نبضتان کمتر از حالت عادی می‌زند با پزشکتان مشورت کنید. برای اندازه گیری ضربان قلبتان انگشت اشاره را روی نبض مچ یا گردنتان بگذارید و به ساعت نگاه کنید و ببینید در هر دقیقه چند بار می‌زند. به طور مرتب قبل از بلند شدن از رختخواب نبضتان را بگیرید. اگر اهل ورزش هستید برای این که کارایی ورزشتان را سنجیده باشید بلافاصله بعد از اتمام ورزش نبضتان را بگیرید و آن را یادداشت کنید. باید بدانید چقدر طول می‌کشد تا ضربان قلب و نبضتان به حالت نرمال برگردد. هر چقدر آمادگی بدنتان بالاتر برود زودتر نبضتان به حالت عادی بر می‌گردد.

علی کریمی از مفاخر فوتبال ایران است

در حالیکه خبر می رسد باشگاه تراکتورسازی تبریز قصد دارد مذاکراتی جهت پیوستن علی کریمی به این تیم با او انجام دهند ، انتشار این خبر شور و شوق فراوانی را در صفحات مختلف هواداران تراکتورسازی در اینترنت به وجود آورده است . آنها با نوشتن جملاتی مثل « بیز گلیروخ علی آقای کریمی »  حمایت خود را از پیوستن بازیکن محبوب پرسپولیسها اعلام کرده اند . این در حالیست که حمید زینی زاده ، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در واکنش به این خبر به سایت گل می گوید : علی کریمی از مفاخر فوتبال ایران است و هیچ باشگاهی در ایران وجود ندارد از جذب او استقبال نکند . منتهی ما تا این لحظه هیچ مذاکره با کریمی انجام نداده ایم و منتظر هستیم که شرایط او طی روزهای آینده مشخص شود . مسلما هواداران تراکتورسازی از حضور کریمی استقبال می کنند و به آنها توصیه می کنم که در این مورد به ما فرصت بدهند  !

معاونت توسعه شبكه ملي اطلاعات

در راستاي اجراي قانون مديريت خدمات كشوري، چارت سازماني سازمان فناوري اطلاعات ايران نهايي و به تصويب معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور رسيد.
به گزارش خبرنگار مهر، آخرين ساختار تاييد شده در حوزه فناوري اطلاعات مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مربوط به سال 84 بود كه به تصويب هيات مديره وقت شركت مخابرات ايران رسيده بود؛ براین اساس ساختار جديد كه به تصويب رياست جمهوري رسيده ‌نخستين ساختار مصوب در اين حوزه است كه از سوي معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور ابلاغ مي شود؛ با تصويب این تشكيلات تفصيلي، تكليف اساسنامه و نحوه اجراي وظايف پيش بيني شده در آن براي معاونت هاي مختلف مشخص شده است.
چارت سازماني جديد با 736 نفر و 24 سطح مديريتي تصويب شده که در آن پنج معاونت با عنوان هاي معاونت امنيت فضاي تبادل اطلاعات، معاونت دولت الكترونيكي، معاونت توسعه مديريت و امور پشتيباني، معاونت سياستگذاري و اعتباربخشي فناوري اطلاعات و معاونت توسعه شبكه ملي اطلاعات پيش بيني شده است؛ همچنین دفتر تدوين ضوابط فني دولت الكترونيكي، دفتر توسعه دولت الكترونيكي و دفتر پايش و نظارت بر پياده سازي دولت الكترونيكي از جمله دفاتر پيش بيني شده ذيل معاونت دولت الكترونيكي است تا بتواند به بهترين نحو، خدمت رساني در اين حوزه را پيگيري كند.
اداره كل طرح و توسعه شبکه ملی اطلاعات - شما- ، اداره كل مديريت يكپارچه، اداره كل توسعه خدمات و اداره كل مديريت و توسعه نرم افزارهاي آزاد/متن باز از جمله ادارات كل در نظر گرفته شده براي انجام وظايف در حوزه معاونت توسعه شبكه ملي اطلاعات است.

تمایل داریم تا با دایی سر مذاکرات اصلی برسیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگویی در خصوص آخرین وضعیت گزینه‌های پرسپولیس اظهار داشت: ما سه گزینه ایرانی و یک گزینه خارجی برای هدایت پرسپولیس در نظر داریم و ان‌شاءالله تا روز جمعه فرد مورد نظر را انتخاب خواهیم کرد. ما نمی‌خواهیم شتابزده عمل کنیم اما زمان را هم از دست نمی‌دهیم.

وی افزود: مربی باید فرصت کافی داشته باشد به همین دلیل می‌خواهیم بهترین تصمیم را در این خصوص بگیریم.

وی در خصوص برانکو نیز گفت: پالس‌های مثبتی از طرف برانکو دریافت کردیم و در خصوص او نیز یکسری موضوعات بوده که بررسی خواهیم کرد.

رویانیان در پاسخ به سؤال دیگری که هیئت مدیره مخالف گزینه خارجی است، گفت: بررسی های لازم را در این خصوص انجام می‌دهیم اگر به این نتیجه رسیدیم که گزینه خارجی بهتر است موضوع را با آنها مطرح خواهیم کرد.

وی در خصوص مذاکره با دایی نیز خاطرنشان کرد: ما تمایل داریم تا با دایی سر مذاکرات اصلی برسیم اما مسائلی وجود دارد مانند قرارداد او با راه‌آهن و یک سری موانع دیگر، یک مقدار کارهایی انجام شده و موارد مثبتی نیز در بین بوده اما باید پای میز مذاکره نهایی، همه چیز مشخص شود. در واقع می‌توانم بگویم این تمایلات برای مذاکره با دایی از طرف باشگاه پرسپولیس وجود داشته است.

وی در پایان در خصوص سهام باشگاه پرسپولیس نیز گفت: خوب است که سهام را به پیشکسوتان و هوادران پرسپولیس بدهیم اما اگر از هرکدام از هواداران دو هزار تومان دریافت کنیم 400هزار میلیارد تومان می‌شود. دیوان محاسبات و مسئولان نظارتی بررسی کنند و این سرمایه‌ها برای باشگاه پرسپولیس بماند. استقلال و پرسپولیس 50 میلیون هوادار دارد و حق آنهاست که صاحب سهام باشند. ما می‌توانیم این سهام‌ها را به پیشکسوتان پرسپولیس و هواداران بدهیم.

محمدرضا مشیری

دانلود آهنگ محمدرضا مشیری با نام من عاشقت شدم

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای محمدرضا مشیری با نام من عاشقت شدم
ترانه و ملودی: محمدرضا مشیری – تنظیم ، میکس و مسترینگ: کمال صداقت
بزوکی : کمال صداقت – سه تار : محمدرضا مشیری

بازدید زیاد از  نمایش‌‌های زنانه ایران

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، کتاب «نمایش‌‌های زنانه ایران» و «بازی‌های نمایشی برای کارگاه تئاتر» اثر فاطمه حسینی پرفروش‌ترین کتاب‌های نشر نمایش هستند. انتشارت نمایش در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب با بیش از 160 کتاب حضور یافته است که از این میان کتاب‌های قصه‌های مرگ ماهان، هملت، بر گستره تئاتر، پیکرک‌ها، سیماچه‌ها، عروسک‌های کهن ایران، عروسک پشت پرده، افسون افسانه، محاصره، رویای ماه و دو نمایشنامه دیگر، مجموعه نمایشنامه برگزیده کودک و نوجوان، 5سال تئاتر فجر و جشنواره‌های تئاتری جهان از کتاب‌های تازه منتشر شده هستند. انتشارات نمایش در سالن شبستان راهرو چهارم واقع شده است.